Dite addiu à u ventu è à l'onde di u 2022, u novu 2023 si alza pianu pianu cù a speranza. In u Novu Annu, ch'ellu sia per a fine di l'epidemia, a pace, o per u bellu tempu, e bone racolte, l'affari prusperi, ognunu brillerà, ognunu significarà ancu "riavviu" - cù un core caldu, seraghju u vostru; Finu à induve l'ochju pò vede, ci sò fiori di primavera.EUGENGA squadra serà sempre cun voi!
Si prevede chì u PIB di a Cina supererà i 120 trilioni di yuan in u 2022. In risposta, Zhao Chenxin, vicecapu di a Cummissione Naziunale per u Sviluppu è a Riforma, hà dettu chì tali successi sò lodevoli, datu chì l'aggregatu ecunomicu di a Cina hà superatu i 100 trilioni di yuan per dui anni consecutivi, in un ambiente cumplessu è severu in casa è à l'esteru, è malgradu u superamentu di una sfida difficiule dopu l'altra.
In quantu à u travagliu ecunomicu in u 2023, Zhao hà dettu chì a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma metterà in pratica cumpletamente u spiritu di u 20esimu Cungressu Naziunale di u Partitu è u spiritu di a Cunferenza Centrale di u Travagliu Ecunomicu, si cuncentrerà nantu à e cuntradizioni maiò è i ligami chjave da a perspettiva strategica generale, coordinerà megliu a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie cù u sviluppu ecunomicu è suciale, è prumoverà u miglioramentu ecunomicu generale.
In u 2023, a coordinazione pulitica transannuale serà rinfurzata, è l'effetti di e pulitiche introdutte dapoi a seconda metà di u 2022, cum'è l'istrumenti finanziarii di sviluppu basati nantu à e pulitiche, l'aghjurnamentu è a migliurazione di l'attrezzature di supportu, è l'espansione di i prestiti à mediu è longu andà in u settore manifatturiero, saranu liberati continuamente in u 2023.
À u listessu tempu, daremu priorità à u ristabilimentu è à l'espansione di u cunsumu, aumenteremu i redditi urbani è rurali per mezu di più canali, susteneremu u cunsumu in u migliuramentu di l'alloghju, i veiculi à nova energia è i servizii di assistenza à l'anziani, è prumoveremu una ripresa sustenibile di u cunsumu in i settori chjave è in i prudutti di massa.
In u 2023, cuntinueremu à rompe diverse forme di restrizioni irragionevuli nantu à l'accessu à u mercatu è barriere nascoste, prumovemu l'imprese private per participà à a strategia chjave naziunale, aumenteremu u salvamentu è l'aiutu di l'imprese private è a prutezzione di i diritti di pruprietà di l'imprese private, prumovemu u sviluppu è a crescita di l'ecunumia privata.
L'inguernu hè fretu, a primavera hè ghjunta. Sè centinaie di milioni di persone travaglianu duramente per realizà i so sogni, a Cina serà piena di vitalità. Ancu s'è l'epidemia ùn hè ancu cumpletamente finita, a vita si riscalda un pocu. Di fronte à u novu annu 2023 è oltre, finu à quandu simu fiduciosi è impegnati in a stabilità è cerchemu u prugressu mantenendu a stabilità, a nave gigante di l'ecunumia cinese serà sicuramente capace di avanzà contr'à u ventu è di avanzà costantemente nantu à a strada di un sviluppu ascendente, pusitivu è di alta qualità.
Data di publicazione: 01-02-2023