• nybjtp

A 27a sessione 2022 CBE in dicembre

Cari clienti,

Affettatu da l'epidemie, a 27th CBE China Beauty Expo è CBE SUPPLY Beauty Supply Chain Expo, inizialmente prevista per esse tenuta in Shanghai New International Expo Center da u 12 à u 14 di maghju di u 2022, seranu rinviate da u 14 à u 16 di dicembre di u 2022. U locu ferma u listessu cum'è Shanghai New International Expo Center (n ° 2345, Longyang Road, Pudong New Area, Shanghai).Dapoi u 1998, Shanghai CBE Beauty Expo è China Beauty Expo sò stati cun successu per 26 volte in Shanghai New International Expo Center (Pudong).Ha vintu onori cum'è l'Esposizione Internaziunale di Marca di Shanghai, è hè stata classificata prima in e prime 100 mostre di bellezza di mostre di cummerciale mundiale per trè anni consecutivi.

Dapoi u 1998, Shanghai CBE Beauty Expo è China Beauty Expo sò stati cun successu per 26 volte, è sò tenuti in Shanghai New International Expo Center (Pudong) ogni annu.Hà vintu onori cum'è Shanghai Famous Brand è Shanghai International Brand Exhibition, è hè stata classificata prima in u Top 100 mostre di bellezza in u mondu per trè anni consecutivi.

Cum'è una piattaforma di cummerciu internaziunale di bellezza di fama mundiale, CBE ùn solu riunisce risorse massive in tutta a catena industriale di l'industria di bellezza, ma si dedica ancu à migliurà u valore di a mostra.Hà successivamente creatu una seria di cunferenze è attività tematiche cum'è a China Cosmetic Retail Conference, u Meiyi Fashion Award, a International Science and Technology Conference, è a International Medical Beauty Conference, guidandu a tendenza, captendu a situazione attuale, è essendu cunnisciutu. cum'è u barometru è u ventu di u mercatu di bellezza cinese.

Dapoi u 2020, CBE hà unitu cù BolognaFiere, l'urganizatore di Cosmoprof World Beauty Fair, un grande avvenimentu chì attira l'attenzione in u mondu sanu in l'industria di bellezza, è Cosmoprof Asia, una prestigiosa fiera internaziunale in a regione Asia Pacificu, per creà SCBE South China International. Beauty Expo, Cosmoprof CBE ASEAN Beauty Expo (Thailandia), è CCBE Chengdu Beauty Expo, per ottene l'integrazione è l'innuvazione transregionale è sparte opportunità di cummerciale glubale.

A seguita hè a nostra nova introduzione di produttu

Scatola d'imballaggio di contenitore di tubu di rossetto magneticu persunalizatu per cosmeticu rosa quadratu
Imballaggio di Contenitore di Tubu di Lipgloss Cilindricu 4ml Logo Personalizatu Viotu
12 ml di imballaggio per bottiglia di tubu di mascara Rainbow personalizzatu
Cosmetic Slim 0.5ml Custom Empty Liquid Eyeliner Pen Packaging tube container
Cusmeticu Viotu Lussu Compact Case Packaging Container cù specchiu 2 strati
Contenitori di imballaggio di matita per sopracciglia vuoti slim persunalizati
Cosmetic Empty Custom 10g Square Loose Powder Jar Container Case with Sifter
Commerciu à l'ingrossu Custom Clear 36mm Palette d'ombres à paupiere vioti Contenitore di imballaggio
Cusmeticu Metallu Custumulu Logo Cusmeticu Tubu di Rossetto Viotu Contenitore di Contenitore
Contenitore di tubu di rossetto di carta persunalizatu viotu sustenibile
Imballaggio di bottiglia di smaltu per unghie biancu su misura cù schiuma

Benvenuti à cuntattateci in ogni mumentu.


Tempu di post: Jul-01-2022